četvrtak, 06.09.2007.

Pavarotti za vatrogasce

Ovo su noći kada rijetko tko spava miran, ili barem malo ne razmisli o nekim stvarima o životu. Možda je vrijeme da zaboravimo smrt, i počnemo razmišljati o herojstvu ljudi koji su poginuli, i umrli, u zadnjih par dana.

Image Hosted by ImageShack.us

Stoga, za razliku od junaka Puccinijeve opere "Turandot" koji ne spavaju po noći već traže prinčevo ime- provedimo noć s nadom u junake od krvi i mesa čija imena znamo- i jedina nam je dužnost da ih ne zaboravimo.

Sada je noć.

Ali ujutro, biti ćemo, zajedno s njima- pobjednici.



Arija "Nessun dorma"

Il principe ignoto
Nessun dorma!... Tu pure, o Principessa,
Nella tua fredda stanza
Guardi le stelle
Che tremano d'amore e di speranza.
Ma il mio mistero č chiuso in me,
Il nome mio nessun saprŕ!
Solo quando la luce splenderŕ,
Sulla tua bocca lo dirň fremente!...
Ed il mio bacio scioglierŕ il silenzio
Che ti fa mia!...

Voci di donne
Il nome suo nessun saprŕ...
E noi dovremo, ahimč, morir!...

Il principe ignoto
Dilegua, o notte!... Tramontate, stelle!...
All'alba vincerň!...


Grubi prijevod
Princ:
Nitko neće spavati! Nitko neće spavati!
Čak niti ti, o Princezo, u svojoj hladnoj sobi, gledaš zvijezde koje trepere s ljubavlju i nadom.
Ali moja je tajna sakrivena u meni, moje ime nitko neće znati.
Ne! Ne! Na tvojim usnama reći ću kada svijetlo zasvijetli.
I moj će poljubac ravodniti tišinu radi koje si moja.

Kor Žena:
Nitko neće znati njegovo ime i stoga, nažalost, umrimo!

Princ:
Oh, noći! Postavi, zvijezde! Postavi, zvijezde! U zoru- pobjediti ću. Pobjediti ću! Pobjediti ću....

- 20:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>