ponedjeljak, 20.10.2008.

Portal "TRAVELMAP" krade tekstove

Vjerojatno u ovoj zemlji nikad nećete izgubiti ako ulažete u turizam. Ali da se to ne smije
uzeti kao opće pravilo, dokaz je portal Travelmap. Naime, navedeni portal, inače u vlasništvu ugostiteljskog obrta "Missan", ima prilično ružan običaj. Njegovo uredništvo krade tekstove. Njegovo uredništvo, pod krinkom profesionalnog Internet-marketinga, naručuje tekstove koje objavljuje ali ih nikada ne plaća.

Image Hosted by ImageShack.us

Za Travelmap sam čuo od prijateljice, koja ih je našla preko oglasa u novinama. Rekla je da je stalno zaposlena kod njih i da stvari funkcioniraju. Nazvao sam vlasnika "Travelmapa" i ponudio intelektualne usluge u vidu pisanja članaka i putopisa.
Dogovorili smo se za plaću, i počeo sam raditi za njih. Kad je trebala doći prva plaća, eto meni mejl da plaće dolaze sredinom mjeseca, a da sam ja zaposlen početkom, pa da pričekam dva tjedna i platit će mi više. Iako mi se ovo činilo nepravedno, prihvatio sam to objašnjenje. Srećom, nisam bio u situaciji u kojoj bi mi trebao novac, ali zato i ovo pišem. Ako kojim slučajem radite za Travelmap, bilo bi najpametnije da potražite drugi posao- jer novca vidjeti nećete.

Dva dana nakon "polovice mjeseca" poslah mail urednici Travelmapa Biljani Hrvaćanin, da nisam dobio iznos za svoje usluge. Zamislite samo, pomenuta se uopće ne javlja. Pošaljem drugi e-mail, ništa. Nazovem ja šefa "Missana", Čedu Đukića ,koji mi ljubezno objasni da novac stiže. Pet dana nakon toga, novca još nije bilo. U posljednjih mjesec dana zvao sam ga barem pet puta, i svaki put je priča bila ista.

Danas je prošlo više od mjesec dana, a novca na mojem žiro-računu nema. Nazvao sam svoju prijateljicu preko koje sam se upoznao sa cijelom stvari- a ona ima još goru priču. Gospodin Đukić dotičnu je gospođicu sramotno prevario, tvrdeći da je prijavljena kod njega i u
legalnom radnom odnosu, mada ništa od toga nije bilo istina. Naravno, dala je otkaz, ali kako nije znala da sam se ja zaposlio kod njih, nije me upozorila. Priča ide korak dalje: tvrtki je poslana inspekcija koja na navedenoj adresi nije pronašla nikakvo sjedište niti ikog tko bi primio djelatnike inspektorata.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne treba reći da je uprava Travelmapa zlorabila moje povjerenje, i svojim me obmanjivanjima navela da odbijem neke projekte koje sam mogao raditi umjesto što sam izvršavao preuzete obveze za njih. Dok moja financijska situacija nije ugrožena, svjestan sam da ima mnogo mladih ljudi koji bi se oslonili na rad za ovu tvrtku i zapali u teške probleme.

Ovaj tekst pišem kao upozorenje svim novinarima, studentima, turističkim djelatnicima i , na kraju krajeva, blogerima- da se klone tvrtke "Missan", te web-portala Travelmap/Travelmap Booking budući da svojom neprofesionalnošću umanjuju kvalitetu turističke ponude i velika su prijetnja ugledu turističke djelatnosti u Hrvatskoj. Povjerenje i poštovanje prema svojim zaposlenicima prvi su korak prema zrelom i svrsishodnom novinarstvu, a jednako tako i u svijetu ugostiteljstva. Nažalost, gospođa Hrvaćanin i gospodin Đukić moraju još mnogo naučiti na tom polju.

- 22:54 - Komentari (104) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>